Sortida per conèixer les papallones diürnes d'Andorra

Sortida per conèixer les papallones diürnes d'Andorra

El pròxim diumenge 12 de juliol tindrà lloc la tradicional sortida per conèixer les papallones diürnes. L’activitat començarà a les 10h del matí a l’entrada de la Ruta del Ferro, al poble de Llorts (aparcament de la Mina de Llorts, CG-3).

El recorregut, senzill i apte per a tots els públics, permetrà observar un ampli ventall d’espècies de papallones. L’objectiu de la sortida és conèixer la diversitat i la biologia de les papallones pròpies dels ambients montans d’Andorra, així com aprendre a identificar-ne les principals famílies. L’activitat serà guiada per investigadors d’AR+I i pels assessors del projecte de seguiment de papallones d’Andorra (BMSAnd).

Inscripcions obertes 

info@ari.ad o per telèfon al (+376) 742 630.

 

Organitza: Andorra Recerca + Innovació (AR+I) amb la col·laboració de la Societat Catalana de Lepidopterologia i el Museu de Ciències Naturals de Granollers.