Sortida per conèixer les papallones diürnes d'Andorra
El pròxim diumenge 12 de juliol tindrà lloc la tradicional sortida per conèixer les papallones diürnes. L’activitat començarà a les 10h del matí a l’entrada de la Ruta del Ferro, al poble de Llorts (aparcament de la Mina de Llorts, CG-3).
El recorregut, senzill i apte per a tots els públics, permetrà observar un ampli ventall d’espècies de papallones. L’objectiu de la sortida és conèixer la diversitat i la biologia de les papallones pròpies dels ambients montans d’Andorra, així com aprendre a identificar-ne les principals famílies. L’activitat serà guiada per investigadors d’AR+I i pels assessors del projecte de seguiment de papallones d’Andorra (BMSAnd).
Inscripcions obertes
info@ari.ad o per telèfon al (+376) 742 630.
Organitza: Andorra Recerca + Innovació (AR+I) amb la col·laboració de la Societat Catalana de Lepidopterologia i el Museu de Ciències Naturals de Granollers.